Energetska kriza


Danes je šestnajsti dan moje diete – mojega napada na kandido.
In počutim se precej brez energije.
Včeraj popoldne sem razmišljal, da problem diete, ki naj bi lajšala kandidiozne težave ni v odrekanju sladkarijam in beli moki ali kvasu ali kisu. Čeprav sem bil prej velik sladkosnedec, mi to sploh ni težava. Če vem in imam izkušnjo, da nekaj ni dobro, se temu lahko odrečem. Tudi ko sem mojstrom pripravljal banane, napolitanke in kandirano sadje, me ni zvilo. Resnični problem je zame v zagotavljanju zadostne energije za življenje in delo in se pri tem ne zakisliti prekomerno. To je zame jedro problema. Živim namreč na deželi in popoldansko delo na kmetiji je potreba, ne le fitnes.

Dieta temelji na čimmanj ogljikovih hidratov (ki so bili doslej moje osnovno živilo) in manjkajočo energijo nadomešča z maščobami in beljakovinami. Te pa imajo slabost, da lahko močno zakislijo organizem. Tako okolje pa spet prija kandidi. Hrana h kateri se torej zatekam uničuje sovražnike kandide, torej je kandidin prijatelj, čeprav se osebno ne poznata.

Prva težava pri tem je informacija o stanju zakislitve. To se menda reši z lakmusovimi papirji. Čim jih bom dobil, jih bom kupil, da bom vedel pri čem sem.

Druga težava pa razkislitev. Za ta namen zadnje dni jem veliko kumar. Menda so odlične za ta namen. Poleg tega pijem tudi sok aloje vere, vendar bom nehal, ko bom porabil zalogo. Trenutno imamo doma toliko sveže eko zelenjave, da ne bom uporabljal kupljenih preparatov.

Značke: ,

Leave a Reply

