Kandida – Še en kiks


Včeraj in danes sem pojedel skupaj skoraj 1 kg nepasirane tričetrtmastne skute. Prišli smo domov in bil sem tako lačen, da sem z velikanskimi očmi samo iskal, kaj bi dal v usta. Našel sem skuto in si mislil: “Ah, saj sem jo prejšnji teden že jedel, pa je bilo OK.”
No, tokrat pa ni bilo ravno OK. Postal sem nekoliko utrujen, zaspan in brezvoljen. Tudi zvesta srbečica se je spet pojavila, blago a zaznavno. Simptopmi sicer niso bili hudi, vendar je bilo poklapanosti in utrujenosti dovolj, da me je spomnilo, kakšno je bilo “tisto prejšnje stanje”.

Tokratni problem je bila zelo verjetno količina. Včeraj zvečer sem namreč pomlatil pol kile naenkrat. Danes za malico pa še pol kile.

No ja. Lahko bi bilo še slabše.

Ugotavljam, da je zelo bistvena pogostost obrokov. Tako človek ne postane nezadržno lačen in mu je vsaka stvar dovolj dobra, samo da nekaj da v usta.

Značke: ,

6 Responses to “Kandida – Še en kiks”

  1. Dolores Says:

    pozdravljen

    zanimivo branje o tej bolezni, tudi sama sem ze 4 tedne na dijeti in vidim da je bila vmes kaksna napak, ceprav je res toliko kontradiktornih informacij, da skoraj clovek ne ve kaj jesti

    si razmisljal kaj glede sojinega pudinga? mene ko popade zelja po sladkem pojem tistega, vendar ne vem ce je ok? zveste srbecice pa nisem opazila po tem pudingu

    in sele po tvojem blogu sem videla zakaj je stanje vcasih boljse vcasih slabse… bom mogla res se enkrat iti cez vsa zivila, kot si to naredil ti, mi je pa veliko veselje, da je paradiznik na dovoljenem seznamu, do sedaj je bolj bolj na nedovoljenem, ceprav se mu nisem mogla ubranit, sploh pri kaksnih omakah (se mi zdi da je drugace zelenjava presuha)

    napise se kaksne ugotivitve, da nam bo sotrpinom lazje😉

  2. Antony Nowak Says:

    Pozdravljena soborka…

    Sojinega pudinga nisem še jedel, niti ne razmišljam. Uvrščen je na mojo NE listo, ker je sladkan. V resnici se precej bojim eksperimentiranja ali kakšnih kiksov, ker mi je tako strašno všeč stanje bistre in popolne prisotnosti, fizične lahkosti in energije, ki jo imam odkar sem začel s to dieto.
    Zadnje dni opažam, da me zagrabi želja po sladkem, kadar predolgo nič ne jem. Treba je jesti malo prej, še preden si lačen.

    Meni paradižnik ne dela težav. Prav nobenih. Za večerjo npr. pojem konzervo tune, eno kumaro in dva paradižnika in spim kot dojenček, zbudim pa se z lahkoto in svež.

  3. Dolores Says:

    Cau

    meni cuker ponavadi pade takoj po kosilu, ko se najem zelenjave, in nikoli se ne najem cisto do sitega, ker to itak ni v redu, in potem pol ure zatem bi se sladico. Naceloma pa je minila kriza po OHju in glodajni raznih palck in smokijev. Tako da sedaj normalno zdrzim pri 4 obrokih dnevno.

    Kar se pa paradiznika in kumar tice je pa tako, da jaz ne upam jesti zvecer zelenjave, kar me v bistvu full moti, saj obozujem solate. Ceprav se se vedno nisem odlocila izlociti kisa. Sem brala, da ce jes zvecer zelenjavo ti ostane neprebavljena v crevesju, kar je spet idealen pogoj za glivice, saj ta hrana zgnije… Zato se zvecer izogibam zelenjave, glede tudne pa sem tudi skepticna, saj je meni prece preslana, nisem pa se nasla neke manj slane in da bi bila hkrati se brez konzervansov.

    V glavnem imam problem tudi zaradi tega, ker je ta prehrana ki jo sedaj uzivam tudi precej drazja, zato cim manj eksperimentiram, ker npr. kupis kilo neces, kar stane 10 € in potem vidis da ti ne pase, in pol itak nimas s tistim nic pocet. To me najbolj razjezi.

    Drugace pa uzivam dosti prosene kase, in tofujeve rezance, ter obilo zelenjava, zjutraj ali zvecer pa otrobe s bio kislim mlekom ali sojinim jogurtom. Sem pa zacela se enkrat brat knjigo, da vidim kako in kaj, se mi zdi da sem jo prvic prebrala v neki evforiji in premalo pozorno.

  4. Antony Nowak Says:

    O, zelo zanimive informacije.
    Tudi jaz jem precej kuhane prosene kaše z razno zelenjavo in polito z olivnim oljem. To običajno jem za nekakšno večjo malico sredi dneva, da nisem do konca službe že čisto uvel.
    Kje si pa dobila tofujeve rezance? Jaz sem prejšnji teden kako uro ali dve raziskoval po Mercatorju v Lj in jih nisem našel. No, lahko da sem od lakote že malo oslepel🙂 ker sem tudi kokosovo mast iskal dobre pol ure.

    A ima tuna v konzervah dodane konzervanse?
    Na pakiranju nič ne piše?

    Knjigo Resnice in zmote o kandidi tudi jaz še enkrat berem. Točno tako je kot si napisala. Pri prvem branju se ti odprejo nebesa in evforično požiraš, ker hočeš čim prej čim več. Ampak od tega ostane ene tolk, več pa ne. Vedno pa do rešitve pelje znanje in vztrajnost.
    Vsaj upam, da je tako.

  5. Dolores Says:

    tofujeve rezance sem nasla v mercatorju… jaz sem nasla vse kar sem rabila tam, me je prov presenetilo koliko tega imajo, ne ves dokler ne gres za tem

    sem pa iz kp, tako da v kp je ena prov poseba vitrika kjer so notri taksne stvari

    glede tune in konzerve pa tako, da sem skepticna ce ne pise gor da ni dodatkov, ker pol je zmeri kej dodano… zdej neko z zelenjavo propagirajo bom se tisto poskusla, ampak mislim da je notri koruza, ki je ne maram in mislim da je tudi nebi smeli jesti, taki kot sva midva😉

    sem si pa ze skoraj prepisala vse recepte iz spletne strani za zdravje, da malo popestrim hranao, da se enih in istih stvari ne spreobjem

  6. Simon Says:

    Dragi ljudje,

    2 čajni žlički gline v prahu + čajno žličko soda bikarbone zjutraj na tešče in zvečer pred spanjem zmešamo s kozarcem vode in spijemo. Baje pomaga, meni se že malo pozna. Kandide se je baje potrebno lotiti na ta način, da povrnemo telesu spet pravo ph vrednost, ki je 7-7,4. Zmerite si ph urina zjutraj in čez dan. Prav tako lahko naredite test s slino zjutraj na tešče.
    Kandida najbolj uspeva v kislem telesu, torej ph pod 7. Če ji pa uničimo življensko okolje, potem ne bo več prisotna v tako velikem številu.

    lps

    p.s.

    soje se raje izogibajte.

Leave a Reply

