Kandida – Prvi teden boja


Da bi bila lahko kandida vzrok mojih težav, sem začel razmišljati ob branju knjig Čudež iz grenivkinih pečk in Zdravo kombiniranje hrane.
Ko sem našel ime Candida Albicans, sem pobrskal po internetu in z odprtimi usti obstal. In bolj ko sem brskal, bolj sem bil osupel. V povezavi s Candido Albicans so bile naštete tolike moje težave, da to ni moglo biti naključje.
Na internetu sem našel dve slovenski knjigi in ju takoj naročil.
Takoj – čez noč, sem odrezal čisto vse sladkarije, ves sladkor, kvas in kvašeno hrano in alkohol. Ohranil sem ovsene kosmiče in sojino mleko in še kaj od ogljikovih hidratov. Zjutraj in zvečer sem začel jemati po deset kapljic Grenifita v kozarcu vode.

To kar sem doživel, mi je skoraj spodneslo tla pod nogami. Utrujenosti v dveh, treh dneh ni bilo več. Ne morete si predstavljati, kako se počuti človek, ki je bil leta in leta večino časa kronično utrujen, potem pa tega naenkrat ni več. Ko po kosilu vstaneš od mize in imaš v glavi že načrt, kaj boš naredil in se veseliš rezultatov. Ko lahkotno delaš in ti premikanje pri delu ni muka. Srbečica in hemoroidi so v tem prvem tednu povsem izginili.
In pa jasna prisotnost s katero sem bil pri stvari. Ta teden sem v službi zelo očitno opazil poglobljeno koncentracijo pri delu, ki je prej ni bilo.
Skratka, bil sem navdušen. Kaj navdušen, skoraj evforičen.
Imel pa sem tudi težavo. Kaj naj jem, da bo tako ostalo? Nisem še imel jasne predstave o tem, kaj lahko in kaj ne. V glavi še nisem imel spiska.
Dodatna težava je bilo na desetine diet na internetu, ki so si nasprotovale. Po nekaterih si neko stvar lahko jedel, druge so jo strogo prepovedovale.
Skratka zmeda.
Tako se mi je v prvem tednu večkrat zgodilo, da sem bil lačno lačen pa nisem vedel kaj naj jem. Bal sem se povratka v staro stanje. To kar sem izkušal je bilo kot dragocen zaklad, ki ga nisem hotel zapraviti. Enkrat sem tako že precej lačen hodil po Mercatorju in obupno iskal kaj primernega. Toda vse je vsebovalo belo moko, kvas ali sladkor. Nazadnje sem kupil navaden 1,3 jogurt, ki mi niti ni škodoval.
In prav zato, ker se nisem za nobeno ceno hotel več vrniti v stanje utrujenosti in srbečih hemoroidov, sem začel zelo strogo izbirati hrano. Tudi odpoved sladkorju mi ni bila prav nič težka. To kar sem okušal ta teden je bilo tako enkratno, da sem bil brez pomislekov pripravljen žrtvovati vse sladkarije, pa čeprav sem bil prej velik sladkosnedež.

Tako je minil prvi teden boja, ko sem hodil po oblakih. In prišel je dan, ko sem nevedno storil hudo napako. Za kosilo sem se krepko najedel krompirja in rdeče pese v solati. Puf, sem telebnil nazaj v stare tegobe. Utrujen, omotičen, odsoten, težak, obtežen. Takoj po kosilu se je začelo in trajalo vsaj kaka dva, tri dni, da sem se spravil nazaj v red. Imel sem občutek, da je bila rdeča pesa večji krivec kot krompir, kajti ko je izginil rahlo rdeče obarvan urin, je začelo iti na bolje.

Značke: ,

Leave a Reply

