Kandida – Drugi teden boja


Na internetu sem našel spletno stran, ki je po pregledu dobila moje zaupanje.
Tam je opisan program boja proti kandidi. Oz. bolje rečeno, program kako lahko posameznik ugotovi, kaj on osebno lahko je in česa ne. Kaj njemu osebno škoduje in kaj ne?

Program je v grobem tak:

  1. Najprej iz prehrane izločimo vso hrano, ki vsebuje kvas, sladkor in veliko OH. Jemo samo hrano s seznama LAHKO in se strogo varujemo hrane s seznama NE. Traja 2–4 tedne oz. tako dolgo, da simptomi posahnejo.
  2. Postopoma in posamezno vključujemo novo hrano in opazujemo učinke. Vključujemo hrano, ki je bila v prvi fazi na listi PREVIDNO. Če je hrana sestavljena, je bolje vključevati posamezne sestavine kot celotno sestavljeno hrano. Npr. kolačke z nadevom poskusimo ločeno samo kolačke in ločeno samo nadev. Če oboje ne povzroči izbruha simptomov, jemo tudi sestavljeno.
  3. Če se počutimo dobro, preskočimo na 4. Sicer poskusimo izločiti še nekaj hrane, ki je sicer na seznamu LAHKO oz. PREVIDNO.
    (citrusi, koruza, barvila in prehranski dodatki, mleko, predelana in pakirana hrana, govedina, piščanec, kava, oves, svinjina, riž, čaj, paradižnik, krompir)
  4. Vzdrževanje. Držimo se tega kar smo ugotovili.

Program vsebuje tudi nakupovalni seznam, ki mi je bil osnova, da sem sestavil svojo osnovno LAHKO, NE in PREVIDNO listo.
Previdno sem si sam pri sebi razložil kot: Enkrat na dan v zmerni količini, če v preteklih dneh ni bilo slabih reakcij.

Poleg tega sem še naprej jemal po deset kapljic Grenifit-a in vitaminske tablete.

V drugem tednu se mi je izkristalizirala še ena stvar. Moja glavna simptoma sta utrujenost+psihična otopelost (ki vedno prideta skupaj) in srbeči hemoroidi.
Utrujenost in psihična otopelost pride počasi in ostane dlje. Srbeči hemoroidi pridejo skorajda takoj in minejo prej, če opustim napačno hrano.
To je dobro, ker takoj vidim, katera hrana ni bila v redu. V nekaterih knjigah sem bral, da je problem z dietami v tem, ker povezava med zaužito hrano in posledicami ni tako jasno vidna. To otežuje profiliranje dovoljene in prepovedane hrane.

Značke: ,

One Response to “Kandida – Drugi teden boja”

  1. jure Says:

    Zdravo!
    Hvala za tele stvari, sam imam luskavico že od petega leta starosti ( antibiotiki ) imam jo že 20 let in s pomočjo interneta ( ne z zdravniki ) sem komaj sedaj ugotovil da imam to presneto kandido. Poizkusil se bom ravnati po tem receptu. Sporočim izkušnje. HVALA ŠE ENKRAT!!

Leave a Reply

