Spanje


Kako krepiti svoj spanec:

  1. Ko se zbudiš, takoj vstani in čim prej dobi čim več močne svetlobe (dnevne). Ne pritiskaj Snooze tipke in ne dremaj. S tem “resetiraš” svojo spalno uro – ji dopoveš, da je jutro. Če tega ne storiš, boš fizično buden, tvoja notranja ura pa bo mislila, da je še vedno noč in zvečer bodo težave.
    Če vstaneš z veliko težavo, poskusi naslednji dan vstati 20-30 min prej ali kasneje (ob istem začetku spanja). Več o tem v eKnjigi How to sleep less and have more energy then you ever had before  na strani 62.
  2. Ne jej 3-4 ure pred spanjem.
  3. Imej enak red med tednom in čez vikend. Vedno ob enakem času spat in vedno ob enakem času vstajaj.
  4. Redna aerobna vadba. 15 minut je minimum minimuma. Aerobna pomeni srčni utrip v območju (mislim da) 50 – 70% od max srčnega utripa osebe. Max = 220 -leta.
    Ne telovadi agresivno vsaj 2 uri pred spanjem. Lahna telesna aktivnost ne škoduje. Najboljša je telovadba zjutraj, še posebej, če je že dan – sončna svetloba.
  5. Ukini večerno branje v postelji.
    Variante: 1. jutranje branje, če vstaneš prej ali 2. večerno branje kje drugje kot v postelji.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: